اجتماعی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

روز جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برخی از مناطق کشور را در برمی گیرد.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در اردبیل، گیلان، غرب مازندران،قم، مرکزی، اصفهان و بخش‌های جنوبی کشور، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی،دامنه های جنوبی البرز، تهران و البرز شاهد بارندگی به صورت پراکنده هستیم. تا صبح شنبه هفته آتی کاهش دما را داریم و این هوای سرد تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است

بارش‌ها در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز ادامه دارد، روز جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می شود و در جنوب غرب و غرب، استان‌هایی مثل ایلام، خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد بارندگی شدید خواهند داشت و این بارندگی ادامه دارد و به تدریج به مرکز، شرق و شمال شرق می‌رسد.

از امروز تا روز جمعه دریای خزر، تنگه هرمز، دریای عمان و خلیج فارس مواج متلاطم خواهد بود و تهران آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده برف خواهد داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا