اجتماعی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

روند بازار به نقل از ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا (۲۵ آبان) سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود.

صادق ضیابیانضمن اشاره به اینکه امروز (۲۴ آبان) بارش باران در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه دارد، اظهار کرد: سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج و از فردا (۲۵ آبان) موج بارشی دیگری به ایران وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید جنوب غرب کشور شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: طی روز دوشنبه (۲۶ آبان) این سامانه تقویت می شود. در جنوب غرب و غرب کشور نیز سبب رقوع گبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در برخی مناطق غرب سواحل خزر و شمال غرب سبب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز سه‌شنبه (۲۷ آبان) در شمال غرب، سواحل مرکزی و غربی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران گاهی همراه با با رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۲۸ آبان) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی وقوع رگبار باران و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ آبان) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و در حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۶ آبان) نیز نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا