اقتصادی

ورود سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: با ادامه روند افزایشی نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش روند بازار، محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش نرخ طلا و سکه گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت‌ها در بازار روند افزایشی دارد و شرایط داد و ستد عادی است. همچنین با این شرایط، حباب سکه به ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: با ادامه روند افزایشی نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۸۰ هزار تومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا