اجتماعی

ورود سگ به پارک ممنوع

نیروی انتظامی تهران بزرگ قرار است برای حفظ آرامش و امنیت خانواده‌ها در تابستان مانع ورود سگ‌ به پارک‌ها شود.

به گزارش روند بازار، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ورود سگ‌ به پارک‌ها ممنوع است و از ورود سگ‌ها به پارک‌ها جلوگیری می‌شود.

جماران گزارش داد، حسین رحیمی گفت:​ ورود سگ‌ها به پارک‌ها ممنوع و بر اساس قانون جرم مشهود است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه فصل تابستان است و خانواده‌ها از تفرجگاه‌ها استفاه می‌کنند افزود: برای ایجاد نظم و انضباط در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها طرح‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح برخورد با عناصر آلوده‌کننده فضای تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به‌طور جدی در دستور کار روزانه کلانتری‌ها و یگان امداد قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: روزانه کلانتری‌ها و یگان امداد مکلف هستند بیش از ۲ هزار پارک را در این طرح نظارت کنند و پارک‌ها را از وجود اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی کنند.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره حضور نیرو‌ها در پارک‌ها ادامه داد: ۹۵ درصد همکاران به‌صورت گشتی‌های ۲ یا ۳ نفره و پیاده در پارک‌ها تردد می‌کنند تا مردم و خانواده‌ها که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور دارند احساس امنیت و آرامش کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا