اقتصادی

وزارت بهداشت: لیگ برتر باید تعطیل شود

روند بازار به نقل از ورزش سه نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده موضع این وزارتخانه تعطیلی تمامی لیگ های ورزشی در دو هفته آینده است. 

در شرایطی که طی یکی، دو روز اخیر اخبار ضدونقیضی پیرامون احتمال تعطیلی لیگ های ورزشی در دو هفته ابتدایی آذرماه به دلیل ایجاد محدودیت های سراسری مطرح شده، امروز سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود به سوالی در این باره پاسخ داده است. 

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان در نشست خبری خود درباره احتمال تعطیلی لیگ های برتر گفت: «موضع ما با توجه به شرایط موجود، تعطیلی لیگ‌های برتر است و این کار قطعا باید انجام شود، اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد. پیشنهاد تعطیلی لیگ‌های برتر از قرارگاه کرونا به ستادملی کرونا ارسال شده و شنبه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.»

در حالی موضع وزارت بهداشت تعطیلی لیگ برتر فوتبال و سایر رشته ها اعلام شده که هنوز هیچ اطلاعیه ای مبنی بر به تعویق افتادن مسابقات در رشته های مختلف منتشر نشده است. 

حتی مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده لیگ هایی که از گذشته مجوز گرفتند، می توانند به فعالیت خود در تعطیلات دو هفته ابتدایی آذرماه ادامه دهند.

باید دید تا پایان هفته جاری و در نهایت روز شنبه چه تصمیمی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و سایر رشته ها مثل والیبال و کشتی گرفته خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا