اجتماعی

وزش باد شدید در غرب و جنوب تهران

اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد: طی ۵ روز آینده وزش باد شدید در غرب و جنوب تهران پیش بینی می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی بیانگر جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری با غبار رقیق طی ۵ روز آینده روی استان تهران است. در این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش سرعت وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۳ تا ۱۵ تیر) دور از انتظار نیست.

از پنجشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۶ تیر) کاهش نسبی دما و از شنبه (۱۷ تیر) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا