اجتماعی

وزیر بهداشت استیضاح می‌شود؟

معاون نظارت و هماهنگی ریاست جمهوری گفت: تاکنون برنامه‌ای برای استیضاح وزیر بهداشت ثبت نشده است.

به گزارش روندبازار، دیروز خبری به نقل از محمدعلی محسنی بندپی، نماینده نوشهر مبتنی بر استیضاح وزیر بهداشت منتشر شد که بلافاصله تکذیب شد. اما امروز معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درباره مراحل استیضاح وزا اظهاراتی داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آنطور که ایسنا گزارش داده، قاسم جعفری درباره مباحث مرتبط به موضوع استیضاح وزیر بهداشت، گفت: برخی از نمایندگان سوالاتی از وزیر بهداشت داشتند، البته برای استیضاح یک وزیر باید مسیری طی شود که تاکنون برای وزیر بهداشت مراحلی ثبت و طی نشده است.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: قبل از استیضاح مراحلی مانند سئوال و تذکر پیش‌بینی شده است که تاکنون سوالی از وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

وی گفت: آقای محسنی بندپی نماینده تهران در مجلس هم در اظهارات خود مطالب و مسموعات خود را بیان کرده و از استیضاح دفاع نکرده است.

جعفری ادامه داد: عملکرد وزارت بهداشت در کنترل بیماری کرونا و سامان‌دهی به بخش واکسیناسیون عملکرد موفق دولت در وزارت‌خانه بوده است که مورد اذعان و تأیید همگان است.

وی افزود: البته بنای ما بر آن است در سایه گفتمان توام با تفاهم خواسته‌های قانونی نمایندگان محترم پیگیری شود. خواهان آن نیستیم که مجلس و دولت به طور مستعجل برای اموری مانند استیضاح هزینه پپردازند چرا که از نظر ما اغلب مشکلات با درایت قابل برطرف شدن است، بخصوص آنکه دولت و مجلس نشان داده‌اند ضمن وجود بحث‌های کارشناسی ، در ارائه خدمت به مردم همدل و همگام هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا