سیاسی

سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی افزود: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

وی ادامه داد: نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و آقای مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون‌های مربوطه به تشریح برنامه‌ها و پاسخ سوالات نمایندگان مجلس خواهد پرداخت.

آقای حسینی گفت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، خلاصه‌ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه‌های آقای مرتضوی نیز به مجلس ارائه شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: آقای مرتضوی سابقه مدیریت در بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

آقای مرتضوی از ابتدای دولت سیزدهم معاون اجرائی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا