اجتماعی

ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، براساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، صبح امروز وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری به گونه ای بوده که ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

براساس این گزارش، در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را محور قدیم خرم آباد – پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم – ارجمندوازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال اعلام شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا