اجتماعی

وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس و هراز مسدود شد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد جاده چالوس، آزادراه تهران-شمال و محور هراز تا اطلاع بعدی و تردد روان خودروها در محور فیروزکوه خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی شبانه ‌روز گذشته تردد خودروها در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۶.۴ درصد افزایش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۶ درصد بوده، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت گرفته است.

در زمان حاضر تردد از محور چالوس مسیر (رفت و برگشت)، آزادراه تهران – شمال و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. تردد خودروها در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. محورهای فوق فاقد مداخلات جوی هستند.

*محورهای مسدود شریانی:

۱) بمپور – دلگان

۲) محور چالوس

۳) آزادراه تهران – شمال

*محدودیت تردد با تغییر مسیر:

۱) محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا