اجتماعی

کیفیت هوای تهران در شرایط قرمز است

همزمان با تداوم پایداری‌های جوی، کیفیت هوای تهران نیز به سیر نزولی خود ادامه داده و در حال حاضر شرایط تنفس هوا برای همه گروههای جامعه ناسالم است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه قرار دارد و پیش بینی می‌شود این وضعیت طی ۲۴ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد.

کیفیت هوای تهران

براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میزان غلظت آلاینده‌های هوا طی شبانه‌روز گذشته بر روی عدد ۱۶۵ قرار داشته و هم اکنون این عدد به ۱۵۸ تقلیل یافته است اما همچنان کیفیت هوا برای تنفس همه افراد جامعه نامناسب است.

در این شرایط توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر هم باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

خبرنگار: سمیرا خباز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا