اجتماعی

پایان امسال هیچ مددجویی در روستاهای بدون مسکن نخواهد بود

رئیس کمیته امداد کشور گفت: تا پایان امسال هیچ مددجویی در روستاهای کشور بدون مسکن نخواهد بود.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، مرتضی بختیاری امروز سوم فروردین ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان شهری کمیته امداد در لرستان اظهار کرد: لرستان نخستین استانی است که ساخت مسکن شهری را در برنامه خود دارد و قرار است این واحدها ۱۸ ماهه ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای کشور، تفاهم‌نامه ۴۰ هزار واحد مسکونی با بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبادله شده است، افزود: یکی از برنامه‌های امداد در روستاها ساخت مسکن و توانمندسازی مددجویان است که تا پایان امسال هیچ مددجویی در روستاهای کشور بدون مسکن نخواهد بود.

رئیس کمیته امداد کشور همچنین به خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام اشاره و بیان کرد: سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۷ هزار خانوار و در سال گذشته نیز ۴۰ هزار خانوار خودکفا شده‌اند که امسال هم تعداد بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش خودکفا خواهند شد.

خبرنگار: آزیتا یوسفیان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا