اجتماعی

وقوع رگبار و رعدوبرق و تندباد شدید در پایتخت پیش بینی می شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در پایتخت خبر داد و گفت: پنجشنبه شب و بامداد جمعه، ۲۴ و ۲۵ تیر ماه شرایط برای تندباد شدید موقتی و تگرگ در استان فراهم می شود.

روند بازار – مجتبی جلالی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت اظهار داشت: طی پنجشنبه شب و بامداد جمعه، ۲۴ و ۲۵ تیر ماه شرایط برای وقوع رگبار و رعدوبرق، تندباد شدید موقتی، نقاط مستعد ریزش تگرگ، در اغلب نقاط استان تهران به صورت منطقه‌ای و محلی فراهم می‌شود.

جلالی افزود: شدت ریزش‌ها در ارتفاعات شمالی و شرقیِ استان، شمیرانات، آبعلی، نقاطی از فیروزکوه، دماوند، لواسان و پردیس طی این مدت، احتمالاً موجب آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد و در دیگر نقاط استان هرچند ناپایداری‌ها با شدت کمتری ظاهر می‌شود، اما احتمالِ رخدادِ رگبارهایی با شدت بالا به صورت نقطه‌ای و محلی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: کلان شهر تهران نیز طی امشب و بامداد جمعه، رگبار و رعد و برق و تندباد شدید موقتی خواهد داشت.

وی گفت: هوای تهران، برای روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه کمی ابری تا نیمه ابری و برای شب، گاهی رگبار، رعد و برق و تندباد موقتی همراه خواهد بود و حداکثر دما ۳۵ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲۳ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا