دانش و فناوری

ویژگی های گوشی جدید اچ تی سی

شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ گوشی جدیدی به نام یو ۱۲ را عرضه می کند که از فناوری هایی مانند بازگشایی قفل از طریق چهره و برخی امکانات پیشرفته دیگر برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از  جام جم آنلاین ، به تازگی تصاویری از این گوشی در سایت های اینترنتی منتشر شده که نشان می دهد یو ۱۲ دارای فناوری دوربین دوگانه نیز هست. دوربین های پشتی این گوشی به ترتیب ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

دوربین اصلی این گوشی به گونه ای طراحی شده که زوم کردن زیاد بر روی سوژه و تهیه تصاویر باکیفیت از چهره اشخاص را بدون از دست رفتن کیفیت ممکن می کند. البته هنوز جزئیات چندانی در این زمینه ارائه نشده است.

در این گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم استفاده شده که برای بازکردن قفل گوشی با شناسایی چهره هم قابل استفاده است. پردازنده Snapdragon 845، نمایشگر ۶ اینچی QHD+، ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری و ضدآب بودن از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده خواهد بود.

گوشی یو ۱۲ که احتمالا با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه نیز سازگاری دارد در آوریل در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا