ورزش

ایران برای حضور در جام جهانی چقدر پاداش می‌گیرد؟

پاداش فیفا برای تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با افزایش ۲۹ درصدی جوایز اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ایران حداقل ۱۰.۵ میلیون دلار از جام‌ جهانی قطر بدست می‌آورد. برای کسب جزئیات بیشتر این خبر را دنبال کنید.

پاداش کلی (هر ۳۲ تیم): ۲.۵ میلیون دلار

حذف در مرحله گروهی: ۸ میلیون دلار

حذف در یک‌هشتم نهایی: ۱۲ میلیون دلار

حذف در یک‌چهارم نهایی: ۱۶ میلیون دلار

تیم چهارم: ۲۲ میلیون دلار

تیم سوم: ۲۶ میلیون دلار

نایب‌قهرمان: ۳۲ میلیون دلار

قهرمان: ۴۵ میلیون دلار

درخواست عجیب آرژانتینی‌ها؛ قلب دیگو مارادونا به قطر می‌رود!


به نقل از طرفداری، دیگو مارادونا در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در سن ۶۰ سالگی در گذشت. از زمان فوت این اسطوره آرژانتینی تاکنون، افراد زیادی خواستند که با کمک روح و دعای خیر مارادونا در فوتبال به موفقیت برسند. از جمله آن‌ها می‌توان به صحبت‌های لوچانو اسپالتی پیش از بازی مقابل بارسلونا و اینتر اشاره کرد، که البته از اینکارش جوابی نگرفت.

اما حال گویا برخی پا را فراتر از چنین درخواست‌هایی گذاشتند. به نقل از مارکا، گروهی از هواداران و یک آژانس تبلیغاتی آرژانتینی در یک ایده غیر معقول، پیشنهاد دادند که تیم ملی این کشور همراه با قلب دیگو مارادونا فقید در جام جهانی قطر حاضر شود. در بیانیه‌ای که این افراد داده‌اند، آمده است:

ما می‌خواهیم آنچه را که احساس می‌کنیم آرزوی اوست (مارادونا) را برآورده کنیم. می‌خواهیم قلب مارادونا با تیم ملی به جام جهانی قطر سفر کند. همراه با آن‌ها در یک کمپ، در یک اتاق، در یک اتوبوس، در یک رختکن و اگر خدا و دیگو بخواهند، در ۷ بازی بعدی در کنار بازیکنان‌مان در جام جهانی باشد.

گفتنی است تا‌کنون از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین و خانواده دیگو مارادونا، هیچ اظهار نظری در مورد این پیشنهاد عجیب نکرده‌اند. آیا قلب مارادونا به جام جهانی می‌رود؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا