بورس

پایان بورس امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / بورس هفته را با رشد تمام کرد

شاخص کل بورس امروز هم روند صعودی داشت و با بیش از ۵۰۰۰ واحد افزایش به کار خود در این هفته نیز پایان داد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز (۱۹ مهرماه) با رشد ۵۸۹۰ واحدی به بیش از دو میلیون و ۱۹ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز رشد ۴۴۴۶ واحدی نسبت به روز گذشته داشت و رقم ۶۹۰ هزار و ۴۲۳ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۲۵۸ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پردیس و بانک پاسارگاد جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و همه آنها به غیر از فولاد مبارکه اصفهان روند صعودی را تجربه کردند.

همچنین در بازار امروز سرمایه شاخص کل فرابورس رشد ۱۰۵ واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و روی ۲۵ هزار و ۲۴۹ واحد ایستاد.

در این بازار نیز بیش از ۱۶۱ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۹۲ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان انجام شد.

بیمه پاسارگاد، ایران خودرو دیزل، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، بیمه کوثر و پتروشیمی تندگویان تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس در بازار امروز بودند که در این میان به غیر از سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس همه نمادهای مذکور روند صعودی را نسبت به روز گذشته خود داشتند.

خبرنگار: روح‌الله رضایی مقدم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا