بورس

پایان بورس امروز ۱ آذر ۱۴۰۲ / بازگشت بورس به روند صعودی

بازار سرمایه امروز تغییر رویه داد و شاخص کل بورس با بیش از ۲۰۰۰ واحد افزایش به دو میلیون و ۲۰ هزار واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، بازار سرمایه امروز روند رو به رشدی را نسبت به روزهای گذشته داشت و شاخص کل بورس با افزایش ۲۱۳۶ هزار واحدی به دو میلیون و ۲۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۰۱۶ واحدی روی ۷۰۳ هزار و ۵۴۵ واحد ایستاد.

در این بازار بیش از ۳۱۹ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۸ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و معدنی و صنعتی گلگهر تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص بورس بودند که به غیر از فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گلگهر دیگر نمادها روند صعودی نسبت به دیروز داشتند.

فرابورس نیز همین روند را امروز تجربه کرد و شاخص کل آن با رشد ۴۸ واحدی روی ۲۵ هزار واحد ایستاد.

در این بازار بیش از ۲۱۸ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۱۳۱ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، بهمن دیزل، صنایع گلدیران، بیمه اتکایی ایرانیان، صبا فولاد خلیج فارس و توسعه مسیر برق ایران اثرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس بودند که همه آنها روند صعودی را نسبت به دیروز تجربه کردند.

خبرنگار: روح‌الله رضایی مقدم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا