بورس

پایان بورس امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / افت ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) با هزار و ۵۱۷ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت.

به گزارش روند بازار، شاخص هم‌وزن در روز جاری با سه هزار و ۸۹۹ واحد کاهش به ۷۳۲ هزار و ۴۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۱۹۳ واحد کاهش به ۴۱۱ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران حدود ۱۸ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۱۴۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۱۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی و شیران بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، میدکو، شپنا، وبملت و تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۸۵۷ واحد رسید

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۱۹۷ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای وسپهر، فصبا، مادیرا و زاگرس بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس، هرمز و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

افت ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس
 نقشه بازار در پایان معاملات روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

منبع
خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا