بورس

کاهش بیش از ۳۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۳۳ هزار و ۵۷۱ واحد کاهش معادل یک و ۸۵ صدم درصد به یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۶۷ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شاخص هم وزن نیز با ۹ هزار ۶۱۳ واحد کاهش معادل یک و ۷۵ صدم درصد در محدوده ۵۳۹ هزار و ۶۴۷ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فارس، شستا، کگل، تاپیکو، نوری و کچاد از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند.
نماد‌های شستا، فولاد، خودرو، خزامیا، خگستر و خساپا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد انرژی هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۶۵ واحد کاهش به عدد ۲۲ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.
نماد‌های انتخاب، دی، فروژ، کرمان، گدنا، فرابورس از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی و نماد غویتا از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۱۱۶ نماد مثبت برابر ۵۹۶ نماد منفی بود. ۴۵ صف خرید مقابل ۱۰۵ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۸۴۶ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهام را به ارزش ۵ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۹۴ میلیارد دلار بود.

کاهش بیش از ۳۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا