بورس

رشد کم جان شاخص کل بورس

امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه شاخص کل بورس با رشد بیش از دو هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۳۵ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۱ درصد افت داشت.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بورس امروز افزایش دو هزار و ۳۷۹ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۳۳۵ هزار واحد رسید.

افت شاخص کل هم‌وزن بورس


بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۱ درصد افت داشت و به محدوده ۳۳۸ هزار و ۷۲۸ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۳۲۵ هزار و ۸۴۹ معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای کگل، شتران، کچاد، فولاد، شبندر، شپنا، شیراز، برکت و خاهن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شستا، شیراز، حکشتی، پترول و اخابر تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس افت کرد


در روز یکشنبه شاخص فرابورس با کاهش ۲۸ واحدی به محدوده ۱۸ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۷۵ هزار و ۴۴۲ معامله بود.

امروز نمادهای آریا، صبا، خدیزل، شجم، توسن، سمگا و تجلی بیشترین تاثیر منفی و نمادهای زاگرس، دماوند، بپاس، هرمز نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای فزر، تجلی، کرمان، فرابورس، سمگا، بپیوند و توسن نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

بیش از سه درصد از نمادها معادل ۷۶ نماد رشد داشتند. ۹۸ نماد نیز روند نزولی به خود گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا