بورس

پایان سرخ دیگر برای بورس/ شیمیایی‌ها ترمز ریزش را کشیدند

شاخص کل بورس امروز با ۳۷۰۰ واحد ریزش در کانال یک میلیون ۲۹۱ هزار واحد قرار گرفت. رشد گروه شیمیایی از میانه بازار باعث شد از شدت ریزش شاخص کل کاسته شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز نیز با ۳۷۰۰ واحد ریزش در کانال یک میلیون ۲۹۱ هزار واحد قرار گرفت. رشد گروه شیمیایی از میانه بازار باعث شد از شدت ریزش شاخص کل کاسته شود. با اینکه بورس امروز نیز کار خود را منفی به پایان رساند اما نسبت به دو روز گذشته که شاخص حدود ۵۰ هزار واحد ریخته بود، وضعیت بهتری داشت.

شاخص کل و هم‌وزن به ترتیب با ۰٫۲۹ و ۱٫۰۷ افت داشتند. امروز وضعیت نمادهای بزرگ و لیدرها از گروه‌های کوچک بهتر بود. در حالی که خودرویی‌ها همچنان صف فروش هستند، وضعیت شیمیایی‌ها و فولادی‌ها با خبر تعیین سقف برای نرخ خوراک اندکی بهتر شده است.

خودرو و وغدیر امروز بیشترین تاثیر منفی و فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند. خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. کمند، خودرو و پالایش ارزشمندترین نمادهای معامله شده در بازار امروز بودند و پرحجم‌ترین‌ها نیز خودرو، خساپا و خپارس بودند.

وضعیت در فرابورس نیز از بورس تبعیت می‌کند. به طوری که شاخص کل با ۷۲ واحد ریزش در کانال ۱۸ هزار و ۵۹۰ واحد قرار گرفت. آریا بیشترین تاثیر مثبت و هرمز و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز داشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا