اقتصادی

پتانسیل‌های صنعت کفش اصفهان تبیین شود

اعضاء هیئت مدیره انجمن صنعت کفش استان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

اعضاء هیئت مدیره انجمن صنعت کفش استان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تبیین پتانسیل‌های این صنعت به مسئولین استانی شدند.

به گزارش روند بازار به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، امیرکشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در این جلسه با بیان اینکه فراهم سازی تعاملات تجاری، کمک به رفع مشکلات صنایع مختلف از طریق چانه زنی با دولت و توانمندسازی فعالان اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی از وظایف پارلمان بخش خصوصی می‌باشد، افزود: از آنجا که ایجاد درآمد ارزی در رفع بسیاری از مشکلات صنایع حایز اهمیت است، انجمن‌ها باید در این زمینه فعال شده و به شناسایی دقیق بازارهای هدف صادراتی خود بپردازند.
رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان همچنین تاکید کرد: درحال حاضر فرصت مناسبی در پارلمان بخش خصوصی اصفهان برای رشد انجمن‌ها فراهم بوده و باید از این پتانسیل بهره برداری کنید.
در ادامه این جلسه سیدمهدی حسینی بهشتیان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت کفش استان و اعضای هیئت مدیره انجمن، خواستار تعامل اتاق بازرگانی برای کمک به رفع مشکلات حوزه فروش، تربیت نیروی انسانی متخصص، حمایت از حضور اعضای این انجمن در نمایشگاه‌های بین‌المللی، دعوت از هیئت های تجاری فعال در صنعت کفش، تشکیل کنسرسیوم صادرکنندگان کفش اصفهان، پیگیری تخصیص زمین اختصاصی به فعالان این صنعت به منظور گردهم آمدن زنجیره تامین صنعت کفش در یک مجموعه و تبیین پتانسیل‌های این صنعت به مسئولین استانی شدند. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا