کسب و کار

پخش عمده دمپایی پلاستیکی مردانه (new) + قیمت ویژه ۱۴۰۲

تمام خریداران عمده به دنبال مرکز معتبری هستند که به پخش عمده دمپایی پلاستیکی بپردازد تا بتوانند از این طریق نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان تامین کنند.

ما در ادامه مرکز معتبری را در این زمینه معرفی می کنیم که شما می توانید با خیال راحت از آن ها خریداری کنید.

بزرگترین تولید کننده انواع دمپایی پلاستیکی در کدام شهر است؟

ما برای پاسخ به این سوال تیمی متخصص را گرد هم آورده ایم و به شهرهایی که کارخانه های تولید دمپایی در آنجا است فرستاده ایم.

با بررسی تحقیقات به عمل آمده ۳ شهر در ایران به تولید دمپایی مردانه پلاستیکی و غیره می پردازند که این سه شهر عبارتند از قم، مشهد و تهران اما مرکز اصلی تولید دمپایی به صورت عمده و ارزان شهر قم می باشد.

شهر تهران و مشهد نیز در اکثر اوقات از تولیدی های قم نیاز خود را تامین می کنند. قم از مراکز شناخته شده و معتبر است به دلیل:

  • تولیدکننده هایی زیادی در قم وجود دارد که به دلیل فضای رقابتی محصولات را با قیمت پایین عرضه می کنند.
  • مرکز بودن شهر قم باعث می شود به راحتی بتواند محصولات را به همه شهرها ارسال کند.

متخصصان ما تنها مرکزی را که در قم تایید کرده اند، شرکت رکاب می باشد که علاوه بر تنوع بالا محصولات به پخش عمده نیز می پردازد.

لیست قیمت دمپایی پلاستیکی در سایزهای مختلف

به دلیل تنوع محصولات موجود ما قادر نیستیم که لیست قیمت عمده دمپایی پلاستیکی را درج کنیم اما به صورت کلی قیمت ها ارائه شده توسط تولیدکننده های قم با توجه به متریال و مواد اولیه ای که استفاده می کنند بسیار پایین است.

شما می توانید ما مشاورین شرکت رکاب تماس حاصل فرمایید که لیست قیمت را برای شما ارسال کنند تا شما انواع مدل ها را مشاهده و قیمت ها را مقایسه کنید.

لیست قیمت ارائه شده توسط آن ها علاوه بر قیمت شامل اطلاعاتی از جمله رنگ بندی، سایزها، مدل های مختلف، جنس و عکس است.

همچنین شما می توانید وارد کانال های ایتا، روبیکا، بله و غیره شوید تا تنوع محصولات و قیمت را مشاهده کنید.

لیست قیمت دمپایی پلاستیکی در سایزهای مختلف

نحوه ارسال دمپایی پلاستیکی به صورت عمده به سراسر ایران

این شرکت تمامی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند و همچنین بر اساس آمار به دست امده از تحقیقات تیم ما در زمینه صادرات دمپایی عمده ارزان به کشور های همسایه از جمله عراق و افغانستان نیز فعال است.

ارسال بار به سه صورت انجام می پذیرد:

  1. باربری: رایج ترین روش است و هزینه مناسبی دارد.
  2. پست: برخی از شهرستان ها و روستاها باربری ندارند که محصولات برای آن ها از طریق پست ارسال می شود که هزینه بیشتری دارد.
  3. اتوبوس: افرادی که برای دریافت بار خود عجله دارندبایستی متذکر شوند که محصولات برای آن ها با اتوبوس فرستاده شود. هزینه این روش زیاد است.

پس از ارسال بار به باربری بیجک صادر می شود که دارای شماره بارنامه، گیرنده، فرستنده، تاریخ و تعداد است که خریداران محترم می توانند از طریق تماس با باربری، بار خود را پیگیری کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا