اقتصادی

پذیره‌نویسی بورس املاک و مستغلات احتمالا از مهرماه آغاز می‌شود

رئیس سازمان بورس گفت: شورای عالی بورس امروز آخرین وضعیت راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد و مقرر شد در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

روند بازار – به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بازار سرمایه ایران، حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شورای عالی بورس امروز آخرین وضعیت راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

وی بررسی موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی را دومین مصوبه امروز شورای عالی بورس بیان کرد و ابراز داشت: آخرین وضعیت این شرکت نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.

دبیر شورای عالی بورس افزود: در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریع‌تر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا