اقتصادی

پذیره نویسی صندوق «زرین کوروش» در این هفته

پذیره نویسی صندوق زرین کوروش این هفته در بازار سرمایه کشور انجام می شود. پذیره نویسی صندوق زرین کوروش تحت مدیریت شرکت سبدگردان کوروش صورت میگیرد. نماد پذیره نویسی صندوق زرین کوروش در بورس ایران، «زرین» است و اطلاعاتش در سامانه معاملاتی tsetmc.com در دسترس عموم قرار دارد.

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری زرین کوروش، در بازار فرابورس انجام می شود. کلا صندوق های سرمایه گذاری در بازار فرابورس فعالیت دارند و سهم فرابورس، نسبت به کارمزدهای معاملاتی صندوق ها و سهامی که در آن مورد داد و ستد قرار میگیرد، سودهای قابل توجهی دریافت می کند.

برای همین است که به سهامداران بلند مدتی توصیه کردیم یکی از سهام فراکابی (کالا، انرژی۳، بورس و فرابورس) را در سبد داشته باشند. پذیره نویسی صندوق زرین کوروش روز سه شنبه ۲۳ دی ماه ۹۹ انجام خواهد شد.

داشتن کد بورسی برای خرید واحدهای صندوق زرین کوروش الزامی است. اولین صندوق سرمایه گذاری سبدگردان کوروش، زرین است. زرین از نوع صندوق های قابل معامله یا همان ETF است. ای تی اف یا Exchange Traded Fund ها صندوق هایی هستند که می توان واحدهای آن ها را در طول روز معاملاتی، خرید و فروش کرد.

قیمت هر واحد در طول روز متفاوت است. مثل دارا یکم و پالایشی ۱. برای خرید واحدهای صندوق زرین کوروش بایستی از ۲۳ لغایت ۲۷ دی ماه ۹۹ از طریق سامانه معاملاتی بر خط کارگزاری ها در ۳۱ استان کشور اقدام کنید. نیازی به مراجعه حضوری به سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران نیست.

پذیره نویسی صندوق زرین کوروش

تابلو معاملاتی پذیره نویسی صندوق زرین کوروش در بازار سوم فرابورس ایران

همانطور که در تابلو معاملاتی زرین مشاهده می کنید، زرین یکی از نمادهای گروه صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بوده و هم گروهی های ارزشمندی چون کمند و امین یکم و اطلس و پالایش یکم و دارا یکم دارد. زرین در بازار سوم فرابورس قرار دارد و اطلاعات ارکان صندوق را در کدال و هم چنین روزنامه رسمی می توان جست و جو کرد. سایت صندوق زرین در نشانی: http://zarinfunds.com قرار دارد.

سایت شرکت سبدگردان کوروش که مدیر صندوق زرین است

تعداد ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه گذاری از صندوق زرین کوروش به روش قیمت ثابت در اختیار سهامداران حقیقی و حقوقی قرار میگیرد. سایت شرکت سبد گردان کوروش در نشانی: https://kourosh-am.com قرار دارد. برای اطلاعات درباره این صندوق سرمایه گذاری با ظرفیت های متنوع سرمایه گذاری به سایت این شرکت مراجعه فرمایید. صندوق سرمایه گذاری زرین، توازن کوروش و صندوق سرمایه گذاری الماس کوروش از صندوق های سرمایه گذاری شرکت سبد گردان کوروش است.

اطلاعیه صندوق زرین کوروش

قیمت هر واحد زرین در فرآیند پذیره نویسی صندوق زرین کوروش نیز ۱۰۰۰ تومان اعلام شده است. ۲ شرکت صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرین گلرنگ و واسپاری ارزش آفرین گلرنگ از جمله شرکت های گروه سرمایه گذاری کوروش است و ارتباطی با «زرین» ندارد.

پس از پذیره نویسی صندوق نهال و زعفران، این سومین صندوقی است که در زمستان کرونایی ۹۹ که شاهد ریزش دستوری بورس هستیم، پذیره نویسی عمومی می شود.

منبع: روزیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا