اقتصادی

پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن به نفتی‌ها

معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی گفت: تسهیلات خرید مسکن تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان (هر نفر) به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت از محل صندوق بازنشستگی نفت پرداخت می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: در وضع کنونی چالش‌های بسیاری داریم که این مسائل در خود صنعت نفت و با مدیریت این مجموعه ایجاد شده است، تعهدهای فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، تعهدهای قراردادهای جذب نوین، تعهد آزمونی که برای قرارداد مدت‌موقت گرفته شده، تعهدهای تبدیل وضعیت ایثارگران که قانون بود و همه این موارد که بخش‌های جزئی هم دارد یا انجام شده یا در حال رسیدگی است.

مددی ادامه داد: ما با جامعه نیروی انسانی طرف هستیم که به آنها توجهی نشده و امروز قاطبه سازمان را گرفته است، نیروهای ارکان ثالث و قراردادی واقعیتی برای صنعت نفت و ما نیز نگاه دولت را می‌دانیم و این که دولت در چه شرایطی کار را آغاز کرده است، وضع بودجه کشور، وضع فروش نفت، همه این موارد را عزیزان بی‌شک دنبال می‌کنند.

به نقل از وزارت نفت، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر ادامه داد : برای جامعه ایثارگران با سازمان اداری استخدامی به جمع‌بندی رسیدیم و آن‌ها اجازه دادند ما برای این عزیزان سمت سازمانی ایجاد کنیم و این کار واحد ساختار ما را دوچندان می‌کند که هم باید سمت ایجاد کند، هم متناسب‌سازی کند و هم برای جاهایی که ساختار نداریم، ساختار ایجاد کند و این شرایط می‌طلبد که شبانه‌روز کار کنیم تا ان‌شاءالله به وضع مطلوب برسیم.

علی مددی افزود: تسهیلات خرید مسکن تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان (هر نفر) به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت از محل صندوق بازنشستگی نفت پرداخت می‌شود؛ مبلغ این وام برای تعمیرات مسکن ۵۰ میلیون تومان و تبدیل به احسن ۱۵۰ میلیون تومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا