ورزش

پرسپولیس با تراکتور به یک امتیازی استقلال رسید

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برابر تراکتور تبریز به پیروزی رسید تا با این برد خود را به یک امتیازی تیم استقلال در صدر جدول رده بندی برساند.

به گزارش روندبازار به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در سیزدهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر امروز دوشنبه به مصاف تراکتور رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، عیسی آل کثیر (۱۰) و سیامک نعمتی (۵۵) برای پرسپولیس و پیمان بابایی (۲۴) برای تراکتور گلزنی کردند. ضمن اینکه مهدی ترابی در دقیقه ۶۶ پنالتی پرسپولیس را از دست داد و آن را به اوت زد.

پرسپولیس با این برد ۲۹ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال رسید که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی قرار دارد. استقلال امروز برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شده بود. تراکتور هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس و تراکتور

پرسپولیس امروز با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی (۴۶ – فرشاد فرجی)، علی نعمتی، علی شجاعی (۴۶- سعید آقایی)، مهدی شیری (۶۹ – مهدی عبدی)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک (۷۸ – رضا اسدی)، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر به میدان رفت.

برای تراکتور هم محمدرضا اخباری، محمد مسلمی پور، آرش قادری، عبداله ناصری، عبداله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی (۷۹ – علی فتحی)، علی دشتی (۷۴ – محمد قنبری)، ابوالفضل رزاق‌پور (۷۱- محمد قادری)، سامان نریمان جهان (۷۴ – رضا دهقانی) و پیمان بابایی بازی کردند.

تساوی دو تیم در نیمه نخست

پرسپولیس این مسابقه را هجومی آغاز کرد و خیلی زد توسط عیسی آل کثیر به گل نخست رسید. آل کثیر در دقیقه ۱۰ با حرکت در عمق دفاع تراکتور موفق شد پاس مهدی ترابی را به گل تبدیل کند. کمتر از ۱۵ دقیقه بعد از این گل، پیمان بابایی با یک شوت سرضرب گل پرسپولیس را پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند.

تراکتور علاوه بر این گل در دقیقه ۴۲ می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند یعنی زمانی که ضربه کاشته و زیبای ابوالفضل رزاق پور توسط حامد لک دروازه بان پرسپولیس راهی کرنر شد.

گلزنی سیامک نعمتی و پنالتی از دست رفته ترابی

یحیی گل محمدی در ابتدای نیمه دوم دو تغییر در تیمش ایجاد کرد و فرشاد فرجی و سعید آقایی را به جای سیدجلال حسینی و علی شجاعی وارد زمین کرد تا خط دفاع تیمش را تازه نفس کند. سرخپوشان تهرانی برای رسیدن به گل برتری در نیمه دوم هم مثل نیمه نخست به تنها ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشتند. در دقیقه ۵۵ سیامک نعمتی پاس رو به بیرون میلاد سرلک را وارد دروازه تراکتور کرد تا برتری بار دیگر به پرسپولیس برسد.

در ادامه پیام حیدری داور مسابقه یک پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس اعلام کرد اما مهدی ترابی در دقیقه ۶۶ این پنالتی را به اوت زد تا سرخپوشان فرصت افزایش تعداد گل‌ها را از دست بدهند. تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه ۲ بر ۱ خاتمه یافت.

اخطاری های مسابقه

پیام حیدری در این مسابقه به فرشاد فرجی، حامد لک و علی شجاعی از پرسپولیس و کاظم محمودی (سرپرست)، بهزاد سلامی، آرش قادری، علی نجفی و عبدالله حسینی از تراکتور کارت زرد نشان داد.

نتایج کامل هفته سیزدهم و جدول رده بندی

* مس رفسنجان ۳ – صنعت نفت صفر
* پدیده مشهد صفر – سپاهان اصفهان ۲
* نفت مسجد سلیمان صفر – گل گهر سیرجان ۲
* هوادار صفر – نساجی مازندران صفر
* آلومینیوم اراک ۱ – استقلال ۱
* ذوب آهن اصفهان ۲ – فجر شیراز صفر
* فولاد خوزستان ۱ – پیکان تهران ۱
* پرسپولیس ۲ – تراکتور تبریز ۱

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا