ورزش

پرسپولیس بهترین تیم ایران شد

بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی آمار فوتبال، تیم پرسپولیس با قرار گرفتن در جایگاه ۱۹۵ دنیا بهترین عملکرد را در بین تیم‌های ایرانی داشته است.

به گزارش روند بازار، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال رنکینگ باشگاه‌های فوتبال در جهان را طی بازه زمانی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ تا ۹ آذر ۱۴۰۲ (یک دسامبر ۲۰۲۲ – ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳) اعلام کرد که بر اساس این رنکینگ تیم فوتبال پرسپولیس با قرار گرفتن در جایگاه ۱۹۵ دنیا بهترین عملکرد را در بین سایر تیم‌های ایرانی داشته است.

در لیست سایت «iffhs» تنها نام ۴۰۲ باشگاه در سراسر جهان دیده می‌شود که به جز پرسپولیس، باشگاه سپاهان هم با قرارگیری در رده ۲۲۳ دومین تیم ایرانی برتر از نظر فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در یک سال اخیر بوده است.

این در حالی است که نام باشگاه استقلال تهران در لیست منتشر در این سایت دیده نمی‌شود و آن به این معناست که استقلال در بین ۴۰۲ تیم برتر جهان در یک سال اخیر قرار ندارد.

تیم‌های منچسترسیتی از انگلیس، رئال مادرید از اسپانیا و میلان از ایتالیا در رده‌های اول تا سوم برترین تیم‌های جهان ایستاده‌اند.

رنکینگ جهانی تیم فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا