اجتماعی

۱۹۳ سال زندان برای متهمان پرونده فساد شهرداری شهریار

پرونده فساد شهرداری شهریار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران، ظهر امروز رای این دادگاه به متهمان پرونده ابلاغ شد.

به گزارش روند بازار، سرانجام پس از چند ماه از اتمام جلسات دادگاه پرونده فساد شهرداری شهریار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران، ظهر امروز رای این دادگاه به متهمان پرونده ابلاغ شد.

تسنیم به نقل از دادگستری شهریار نوشت: سرانجام پس از چند ماه از اتمام جلسات دادگاه پرونده فساد شهرداری شهریار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران، ظهر امروز رای این دادگاه به متهمان پرونده ابلاغ شد.

براساس این گزارش، این پرونده ۳۶ متهم داشته است که در رای بدوی دادگاه برای متهمان آن مجموعا بیش از ۱۹۳ سال حبس صادر شده است که بیشترین آن برای یکی از متهمان ۲۶ سال حبس بوده است و برای چند متهم دیگر هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس و برخی دیگر نیز از سه ماه الی ۱۵ سال زندان صادر شده است.

در رای دادگاه بدوی علاوه بر رد مال برای اکثر متهمان، برای برخی از متهمین دیگر نیز علاوه بر زندان، تحمل شلاق که مجموعا ۶۷۲ ضربه است، صادر شده است.

این رای ظرف مدت ۲۰ روز از ابلاغ، در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا