اجتماعی

بازداشت ۱۰ نفر در ارتباط با پرونده قتل مهرجویی و همسرش

رییس کل دادگستری استان البرز از تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و بازداشت ۱۰ نفر در ارتباط با این پرونده خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: از ابتدای وقوع این حادثه دادستان فردیس به اتفاق بازپرس کشیک قتل دادسرای فردیس به همراه تیم ویژه از عوامل بررسی صحنه قتل در محل جرم حاضر شدند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع پیگیری و در اولین زمان ممکن شخصاً در صحنه جرم حاضر شدم و با توجه به گزارش قتل به رئیس قوه قضائیه، وی دستوراتی برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملین جنایت صادر کرد.

هریکندی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه مبنی بر بهره گیری از همه امکانات جهت شناسایی سریع قاتل یا قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان البرز و با عضویت فرمانده فراجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان مرکز استان، معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و بازپرس ویژه پرونده تشکیل شد.

وی افزود: جلسه اول کارگروه صبح امروز در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار و آخرین اقدامات و نتایج رسیدگی به پرونده بررسی شد و جلسات مشترک به صورت مستمر جهت تجزیه و تحلیل اقدامات به صورت مستمر تا شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل احتمالی این جنایت برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در پرونده‌های قتل که قاتل در صحنه جرم دستگیر نشده و ناشناس است، به منظور کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلین فرضیه‌های مختلفی در خصوص علل و انگیزه‌های قتل مطرح و بررسی می‌شود و به تبع آن اشخاصی که به هر نحوی می‌توانستند انگیزه قتل داشته باشند حسب مورد و مطابق مقررات با دستور مقام قضائی احضار یا بازداشت و از آن‌ها تحقیق می‌شود و به همین جهت در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تاکنون ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آن‌ها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا