اقتصادی

پرونده مسکن مهر تا مرداد ۱۴۰۰ بسته می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی در نشست پیگیری اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر گفت: در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر از مجموع یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۸۸ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقی مانده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این نکته که از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر چندین زیرمجموعه از وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت مساکن مهر در کشور بوده‌اند افزود: در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر سازمان ملی زمین و مسکن، در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید مسئول ساخت و اتمام طرح مسکن مهر هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شرایط این واحدهای باقیمانده هم گفت: این واحدها عموماً در مراحل پایانی کار هستند و تنها مواردی مثل نازک کاری و محوطه سازی آنها باقی مانده که این موارد هم تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است طی هفته گذشته تمامی ادارات کل راه و شهرسازی در نشست‌های جداگانه گزارشی از روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر را به اطلاع مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر رساندند.

خاطرنشان می‌شود دولت دوازدهم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به کار خود خاتمه می‌دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا