اقتصادی

روش‌های جدید برای تامین مالی ارتش اوکراین / چقدر رمزارز به اوکراین اهدا شد؟

اوکراین از زمان انتشار آدرس بیت‌کوین و اتریوم خود در توئیتر بیش از ۴۰ میلیون دلار ارز دیجیتال جمع‌آوری کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پرچم اوکراین NFT 6.75 میلیون دلار برای تلاش های کشور در جنگ جمع آوری می کند

اخیرا اوکراین برای جمع‌آوری کمک‌های مردم از سراسر دنیا یک NFT از پرچم خود منتشر کرد و این NFT به قیمت ۶/۷ میلیون دلار فروش رفت.

این توکن روز چهارشنبه فروش رفت و درآمد حاصل از آن به بنیاد come back alive اهدا شد. این سازمان تداراکات غیرنظامیان و نظامیان اوکراین را فراهم می‌کند.

این فروش توسز پلتفرم UkraineDAO انجام شد. این پلتفرمی توسط گروه Russy riot و استودیو Trippy labs برای حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه ساخته شد.

این پلتفرم برای کیف پول‌هایی که به فروش NFT کمک کردند توکنی به نام LOVE ارسال کرد. اما این توکن هیچ ارزشی ندارد و فقط گواه و یادگاری از کمک مردم به اوکراین است.

فروش این NFT فقط یکی از راه‌های تامین مالی اوکراین در جنگ با روسیه است. دولت این کشور از زمان انتشار آدرس بیت‌کوین و اتریوم خود در توئتیر بیش از ۴۰ میلیون دلار کمک ارز دیجیتال دریافت کرده است. کمک‌های از طریق NFT فقط ۷ میلیون دلار از این مبلغ را تامین کرده است.

در روز یک مارس یک کریپتوپانک کمیاب به کیف پول این کشور ارسال شد و کمک‌های زیادی از سراسر دنیا با استفاده از رمزارزها به این کشور رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا