کسب و کار

پل کالا ؛ مرکز خرید ساعت های دیزل اصل

    از کجا ساعت مچی دیزل بخریم؟

گروه تجاری پل کالا ؛ مرکز خرید ساعت مچی دیزل اصل
قبل از خرید ساعت مچی دیزل با توجه به محبوبیت این برند در ایران و انبوه مدل های تقلبی و حساسیت زیاد نسبت به اورجینال بودن این اکسسوری به معرفی یکی از نمایندگی های ساعت دیزل در تهران می پردازیم.
آشنایی با گروه بازرگانی پل کالا: گروه بین المللی پل کالا نمایندگی رسمی و مسئول گارانتی و خدمات پس از فروش ساعت های مچی دیزل، امپریوآرمانی، مایکل کورس، ریبوک و… در ایران است
در وب سایت این گروه تجاری انواع ساعت مچی دیزل اصل از جدیدترین مدل های ساعت مچی دیزل تولید شده در سال ۲۰۲۳ همچنین مدل های ساعت های دیزل قدیمی تر با قیمت پایه لیست گردیده است. بنابراین برای مشاهده لیست قیمت روز ساعت های مچی دیزل این وب سایت یک مرجع مناسب است. علاوه بر ساعت های دیزل انبوهی از ساعت های مچی اورجینال ار بهترین و پرفروش ترین برندهای روز دنیا را مشاهده نمائید.


معرفی برند دیزل:

برند دیزل یک برند مطرح ایتالیایی تولید پوشاک جین و ساعت مچی در دنیاست، ساعت های این برند ایتالیایی غالبا توسط کمپانی فسیل گروپ آمریکا ساخته می شود. در مورد کیفیت این برند همین جمله بس است که توسط بزرگ ترین و معتبرترین شرکت سازنده ساعت های مچی در ایالات متحده ( شرکت بین المللی فسیل گروپ ) ساخته می شود. عمده دلیل موفقیت این برند طراحی خلاقانه ساعت های اسپرت با صفحه بزرگ و جلب توجه بالا که در موارد روزمره و کلاسیک هم می توان از آن استفاده نمود که دوستدارن زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد. مدل های ساعت مردانه دیزل با صفحه بزرگ با چند موتور علاقه مندان زیادی در بین جوانان و نوجوان دارد هر چند از ساعت های زنانه دیزل با طراحی کلاسیک – اسپرت که همگام با مد روز است نباید غافل شد. مدل های ساعت دیزل با صفحه بزرگ و شلوغ مانند ساعت های سه موتوره و هفت موتوره دیزل، آنچنان در بازار ایران محبوب و پرفروش است که نمونه های تقلبی زیادی وارد بازار شده که مسلما فاقد هرگونه کیفیت و اصالت می باشد.
لذا در ادامه به تشخیص ساعت دیزل اصل از تقلبی می پردازیم.

۱- ساعت های دیزل اصل دارای گارانتی ۲ساله بین المللی و جهانی از شرکت سازنده برند (شرکت فسیل گروپ آمریکا) است. مقاومت در برابر آب و کارکرد موتور ۲ اصل ثابت گارانتی برای تمام مدل های ساعت دیزل است و موارد دیگر گارانتی شامل رنگ، شیشه، بند با توجه به رفرنس متفاوت است.
۲- ساعت های اصل دیزل دارای خدمات پس از فروش (وارنتی) جهانی- بین المللی است، بنابراین خیالتان از تعویض بند، شیشه و ….حتی چنانچه به کشور دیگری سفر کنید راحت است.
۳- ساعت های اورجینال دیزل دارای شناسنامه و کد رفرنس اختصاصی است، که با جستجوی این کد در سایت های معتبر همچون آمازون و ای بی مشخصات ساعت با جزئیات کامل مشخص می گردد.
۴- ساعت های اصل دیزل دارای نمایندگی های رسمی در سرتاسر دنیاست، آدرس و تلفن نمایندگی های ساعت دیزل در شناسنامه و وب سایت رسمی دیزل به تفکیک مشخص گردیده است.
۵- قیمت ساعت دیزل اورجینال (اصل) با توجه به سادگی صفحه و تعداد موتور در محدوده قیمت ۴۰ تا ۵۰۰ یورو است، مدل های چند موتوره نسبت به مدل های ساده تر دارای قیمت بیشتری است. بنابراین ساعت های ارزان قیمت که در بازار ایران به وفور مشاهده می شود مطمئنا تقلبی است.
۶- حداقل مقاومت ساعت های دیزل اورجینال در برابر آب ۳۰ متر است، هر مقداری کم تر از این عدد نشان دهنده این هست که ساعت دیزل تقلبی است. تعدادی از مدل های ساعت دیزل حتی تا عمق ۲۰۰ متری ضدآب است که مناسب شیرجه و شنا در عمق عمیق و غواصی است
جمله آخر
در این مقاله به معرفی گروه بازرگانی پل کالا نمایندگی رسمی ساعت های دیزل، فسیل، مایکل کورس و ….. در تهران و ایران آشنا شدیم به این نکته توجه ویژه نمائید در هنگام خرید حتی از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی فروش علاوه بر توجه به موارد فوق نسبت به گرفن گواهی اورجینال بودن اقدام نمائید، هر دلیلی که فروشنده از ارائه گواهی اورجینال بودن محصول خودداری نماید خود دلیل محکمی بر تقلبی و فیک بودن محصول است.ساعت مچی دیزل را اصل بخرید چون با تکنولوژی روز دنیا و مواد و فلزات خاص و باکیفیت، شیشه مرغوب که توسط بهترین کمپانی سازنده ساعت های مچی در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است بنابراین می توانید سالیان طولانی از آن استفاده نمائید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا