اقتصادی

پیش‌فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از فردا

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از فردا (۲۳ اسفند) خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا سه‌شنبه (۲۳ اسفند) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir ثبت نام کنند.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک دارای پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل و یا وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی اینترنتی www.ikd.ir مراجعه کنند.

پیش‌فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از فردا
پیش‌فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از فردا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا