اقتصادی

آغاز پیش‌فروش ۳ محصول ایران خودرو دیزل از فردا

پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک ایران خودرو دیزل از فردا (۲ خرداد) آغاز می‌شود. 

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه (دوم خرداد) و پیش‌فروش پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه (سوم خرداد) و صرفا از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

تفاوت کامیون بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در این است که مقدار باری که بنز ۱۹۲۴ می‌تواند جابجا کند ۱۰ تن و مقدار باری که کامیون ۲۶۲۴ می‌تواند جابجا کند ۱۵ تن است. به کامیون بنز ۱۹۲۴، ۶ چرخ و به کامیون ۲۶۲۴، ۱۰ چرخ گفته می‌شود.

آغاز پیش‌فروش ۳ محصول ایران خودرو دیزل از فردا

شایان ذکر است؛ عدد اول ماشین‌های بنز به معنای وزن پر ماشین هست. مثلاً در بنز ۱۹۲۴ عدد ۱۹ یعنی وزن مجموع ماشین با بار هست؛ و در بنز ۲۶۲۴ عدد ۲۶ تناژ ماشین (وزن با بار) است.

آغاز پیش‌فروش ۳ محصول ایران خودرو دیزل از فردا

براساس این گزارش؛ پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک عرضه شده در طرح پیش فروش دارای پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

آغاز پیش‌فروش ۳ محصول ایران خودرو دیزل از فردا

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک ۸ دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴ WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص این محصولات و طرح پیش فروش می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل و پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی اینترنتی ikd.ir مراجعه کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا