اقتصادی

پیش‌بینی رییس اتحادیه مسکن از آینده قیمت‌ها

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: با توجه به تغییراتی که در حال رخ دادن است و انتخاباتی که در پیش داریم، حتم بدانید به ثبات قیمتی نزدیک خواهیم شد.

به گزارش روند بازار مسکن به نقل از خبرآنلاین، مصطفی‌قلی خسروی، با اعلام این مطلب درباره آینده قیمتی بازار مسکن افزود: قیمت مسکن در هفته‌های اخیر ۱۰ تا۱۵ درصد کاهش یافته و همچنان این روند نزولی ادامه دارد.

خسروی درباره میزان کاهش قیمت مسکن در ماه‌های پایانی سال بیان کرد: ممکن است در ماه‌های آینده قیمت مسکن بین ۸ تا ۱۰ درصد کاهش یابد البته بنده قبلا اعلام کرده بودم میزان کاهش قیمت ۴۰ درصد خواهد بود که حداقل شاهد این میزان کاهش تا پایان سال باشیم.

این فعال صنفی گفت: از روزی که اعلام کردیم قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۵ ارزان‌تر شده، صدای مخالفت بساز بفروش‌ها، بخر بفروش‌ها و … درآمده که نه چنین چیزی صحت ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا