اقتصادی

پیش بینی افت بیشتر قیمت سیب زمینی طی روزهای آینده

‌رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش هزارتومانی قیمت سیب زمینی خبر داد و گفت: در روزهای آینده با افزایش عرضه، نرخ این محصول کاهش بیشتری خواهد داشت.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر ،حسن صابری از کاهش ١٠٠٠ تومانی قیمت سیب زمینی خبر داد و گفت: قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار به کیلویی ۴ تا ۵ هزارتومان رسیده و قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی نو ممتاز نیز ۶ هزارتوماناست.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: قیمت این محصول طی روزهای آینده با افزایش عرضه، کاهش بیشتری خواهد شد.

وی همچنین از کاهش جزئی قیمت هندوانه خبر داد و گفت: نرخ این محصول نیز این حدود ٢٠٠ تومان در هرکیلوگرمکاهش یافته و هم اکنون بین ۶٠٠ تا ٩٠٠ تومان و نوع ممتاز آن ١۵٠٠ تومان است.

صابری قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی را نیز بین ٢تا ٣ هزار تومان و قیمت پیاز زرد را هزار تا ٢ هزار تومان و پیاز شیری را بین ٢ هزار تا ٢ هزار و ۵٠٠ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان همچنین قیمت موز را ٩ تا ١٠ هزارتومان، ١٠ هزار و ۵٠٠ تومان نوع ممتاز آن و هلو ۴ تا ٧هزارتومان، ١٢ هزارتومان نوع ممتاز آن را اعلام کرد.

قیمت‌های مذکور، قیمت این اقلام در میدان مرکزی میوه و تره بار است و در سطح شهر و مراکز خرده فروشی تا ۳۰ درصد (هزینه حمل و سود خرده فروشی) به نرخ‌های مذکور افزوده می‌شود.

جدول کامل قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به شرح ذیل است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا