اجتماعی

پیش‌بینی بارش برف در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش باران و برف به ویژه در جاده کرج – چالوس اعلام کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌های این استان مطلع شوند.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۲۹ آبان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف دراین استان، مسافران با توجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس اطلاعات کسب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش باران و برف در محورهای کوهستانی احتمال ریزش سنگ دور از انتظار نیست و رانندگان باید از توقف در حاشیه جاده های کوهستانی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

کرمی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

خبرنگار: المیرا دادمهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا