بورس

بورس هفته آینده صعودی است / کدام گروه‌ها رشد می‌کنند؟

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار بگیرد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار هفته پیش رو به چه صورت است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام هفته گذشته روند متعادل و مثبتی را داشت اما سه روز معاملاتی را با اصلاح شاخص کل گذراند. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار گرفت. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار هفته پیش رو به چه صورت است؟

جواد فلاحیان، کارشناس بازار سرمایه در پیش‌بینی هفتگی بازار سهام به تجارت‌نیوز گفت: هفته آینده روند بازار سهام با پیشروی تک سهم‌ها خواهد بود و تحرکات متعادل و خنثی را برای شاخص خواهیم دید.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه هم در همین مورد گفت: بازار هفته آینده خنثی است و گروه فرآورده‌های نفتی و سیمانی پیشرو خواهند بود. همچنین محمد خبری‌زاده دیگر کارشناس بازار سهام هم معتقد است هفته آینده بازار خنثی رو به مثبت خواهد بود و تک سهم‌ها مثبت‌های بازار هستند.

حسین مرید سادات هم درباره بازار هفته آیندهگفت: بازار هفته آینده صعودی است و گروه‌های پیشرو فلزات اساسی و شیمیایی‌ها هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا