بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ (اینفوگرافی)

بازار سهام بهمن‌ماه را سرخپوش آغاز کرد. با این حال در آخرین روز معاملاتی هفته، بازار کمی رنگ سبز به خود گرفت و مثبت شد. آیا ورق بورس در هفته پیش رو برمی‌گردد؟

به گزارش روند بازار، بازار سهام هفته نخست بهمن را با بازدهی منفی ۲.۸۶ درصدی شاخص کل پشت سر گذاشت. بازدهی شاخص هم‌وزن نیز ۴.۵ درصد عقبگرد داشت. به این ترتیب، بازار سهام یکپارچه منفی بود و نه توانست با اهرم شاخص‌سازها بالا رود، نه روزهای صعودی نمادهای کوچک و متوسط را تکرار کند.

با این حال، بورس تهران در روز پایانی هفته اندکی رشد کرد و این امید را در دل سرمایه‌گذاران کاشت که فضای هیجانی بازار اندکی آرام شده و معاملات به شرایط عادی بازمی‌گردد. کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز این گمانه را بررسی و پیش‌بینی خود از وضعیت بازار در هفته دوم بهمن‌ماه را مطرح کرده‌اند.

پیش بینی بورس هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ (اینفوگرافی)

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا