بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته سوم خرداد ۱۴۰۳ (اینفوگرافی)

بازار سهام دومین هفته خردادماه را هم به رقبا باخت و در مقایسه با سکه و دلار عملکرد بدتری داشت. آیا می‌توان در راستای پیش بینی بورس هفته سوم خرداد به بازگشت بازار سهام به ریل تعادل امیدوار بود؟

به گزارش روند بازار، بازار سهام دومین هفته خردادماه را نیز با عقب‌نشینی شاخص‌های معاملاتی به پایان رساند. بازدهی بورس در هفته دوم خرداد ۱۴۰۳ تحت تاثیر سه عامل اصلی تعطیلات دو روزه میان هفته، بلاتکلیفی وضعیت دولت و تداوم محدودیت دو درصدی برای دامنه نوسان قیمت سهام، منفی شد.

در راستای پیش بینی بورس هفته سوم خردادماه، می‌توان همچنان گزاره محدودیت دو درصدی دامنه نوسان سهام و چهار درصدی دامنه نوسان صندوق‌ها را مورد توجه قرار داد.

در صورتی که سازمان بورس همچنان به این سیاست ادامه داده و پیش از شروع معاملات هفته دامنه را به حالت عادی بازنگرداند نمی‌توان امید زیادی به رونق معاملات داشت. بر همین اساس، انتظار می‌رود بازار سهام همچنان با افت و خیز و کم‌رمق در کمای معاملاتی دست و پا بزند.

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز، آرای متفاوتی را ارائه داده‌اند.

پیش بینی بورس هفته سوم خرداد ۱۴۰۳ (اینفوگرافی)

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا