بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ (اینفوگرافی)

بازار سهام طی پنج روز معاملاتی گذشته با ریزش سنگین شاخص‌ها مواجه بوده و خروج پول حقیقی را تجربه کرده است. در راستای پیش بینی بورس هفته پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توان از عبارت موج دلسردی بهره برد که بهترین توصیف برای وضعیت سرمایه‌گذاران و معاملات سهام در این روزهاست!

به گزارش روند بازار، بازار سهام در پنج روز معاملاتی گذشته شاهد عقبگرد ۲.۴۶ درصدی شاخص کل بورس و ریزش ۳.۲۴ درصدی شاخص هم‌وزن بود. طی این هفته همچنین بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد که نشان از دلسردی سهامداران نسبت به بازار سرمایه دارد.

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز اما وضعیت بازار در هفته‌ پیش رو را عموما متعادل و مثبت پیش‌بینی کرده‌اند؛ با این حال اما به نظر نمی‌رسد تحرک ویژه‌ای در این هفته رقم بخورد و احتمالا حجم و ارزش معاملات خرد همچنان در کف تاریخی گرفتار خواهد بود.

بورس هفتگی 29اردیبهشت 1403-

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا