بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته پایانی اسفند ۱۴۰۲ (اینفوگرافی)

بازار سهام در حالی آخرین روزهای معاملاتی سال ۱۴۰۲ را پشت سر می‌گذارد که از نیمه اردیبهشت امسال در روندی رکودی فرو رفته و خرده‌اعتماد سرمایه‌گذاران را نیز از دست داده است. با این وصف آیا در سه روز معاملاتی آتی، بورس تهران رنگ رونق را به خود می‌بیند؟

به گزارش روند بازار، نگاهی به معاملات هفته سوم اسفندماه ۱۴۰۲ حکایت از آن دارد که شاخص کل این هفته از دو میلیون و ۱۶۵ هزار واحد با کاهش ۰.۷۲ درصدی به دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسیده است. شاخص هم‌وزن نیز در پنج روز معاملاتی این هفته با کاهش حدود ۰.۹ درصدی از ۷۳۸ هزار واحد به ۷۳۲ هزار واحد رسید.

اکنون باید گفت که با این اصلاح، شاخص‌های بورسی به حمایت استاتیکی خود رسیدند و در صورت رشد ارزش معاملات و حمایت حقوقی‌ها در هفته آینده، احتمال رشد کلیت بازار وجود دارد.

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز، وضعیت شاخص کل و صنایع مورد توجه معامله‌گران در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ را پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش بینی بورس 26 اسفند

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا