بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته پایانی بهمن ۱۴۰۲ (اینفوگرافیک)

بورس تهران در آستانه سال نو، رکودی‌ترین روزهای سال ۱۴۰۲ را پشت سر می‌گذارد. ارزش معاملات خرد به کف رسیده و نقدینگی بازار سهام به سمت بازارهای رقیب کوچ کرده است. آیا بازار مانند سال گذشته، می‌تواند در آخرین روزهای بهمن، حرکت صعودی جدیدی را کلید بزند؟

به گزارش روند بازار، بازار سهام هفته گذشته را در رکودی‌ترین وضعیت ماه‌های اخیر سپری کرد. معامله‌گران شاهد کاهش جدی حجم و ارزش معاملات خرد بودند و پول حقیقی نیز به سمت بازارهای موازی حرکت کرد.

بازار بدهی نیز به‌عنوان رقیب سرسخت بازار سهام این روزها دوباره فعال شده و با سود ۳۰ درصدی اوراق، اندک پول حقیقی بازار را به سمت خود کشیده است. با این اوصاف، بورس تهران، هفته پیش رو را چگونه سپری خواهد کرد؟

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز به این سوال پاسخ داده و صنایع جذاب برای سرمایه‌گذاری را معرفی کرده‌اند.

بورس هفتگی28بهمن

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا