بورسعکس و فیلم

پیش بینی بورس هفته چهارم بهمن (اینفوگرافی)

پیش بینی بورس هفته چهارم بهمن‌ در سایه نوسانات تند و تیز دلار، دشوار شده است. بازار سهام هفته گذشته را هم تحت تاثیر رفت و برگشت اسکناس آمریکایی، نوسانی سپری کرد و تا پایان هفته در رکود فرو رفت. آیا هفته چهارم بهمن، هفته نجات بورس خواهد بود؟

به گزارش روند بازار، بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در تله رکودی گرفتار شد تا بار دیگر، سرمایه‌گذاران وفادار خود را ناامید کند.

بورس تهران در حالی معاملات هفته سوم بهمن را به پایان رساند که ارزش و حجم معاملات خرد به کف نیمه دوم سال رسیده بود. به نظر می‌رسد ریسک‌ نوسانات بازارهای موازی و بلاتکلیفی دلار، در کنار فشار بانک مرکزی از طریق عرضه اوراق با سود ۳۰ درصدی، بازار سهام را از اولویت سرمایه‌گذاران خارج کرده است.

اما آیا در چهارمین هفته بهمن، بورس نجات پیدا می‌کند؟ شاخص‌های کل و هم‌وزن چه وضعیتی خواهند داشت؟ کدام صنایع توجه معامله‌گران را به خود جلب می‌کنند؟ اینها سوالاتی‌ است که کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز به آنها پاسخ داده‌اند.

بورس هفتگی21بهمن

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا