بورس

پیش‌بینی بورس فردا ۱۹ بهمن/ روند منفی بورس ادامه دارد؟

بورس امروز شاهد افت بیش از هفت هزار واحدی شاخص کل بود. به گفته کارشناسان معاملات فردا با روند منفی آغاز می‌شود. شاخص کل تغییر مسیر می‌دهد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بورس امروز شاهد معامله دو هزار ۶۱۰ میلیارد تومان سهام بود. شاخص کل نیز با هفت هزار و ۵۶۱ واحد افت و به محدوده یک میلیون و ۲۷۴ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۳۲۰ هزار و ۷۹۰ معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای فولاد، فملی، خودرو، پارسان، شپدیس، نوری و خساپا بیشترین تاثیر منفی روی بورس و فولاد، فملی، خودرو، پارسان، شپدیس، نوری و خساپا بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

از سوی دیگر نمادهای ومعادن، شتران و بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس و نمادهای بپاس، تجلی، توسن، مادیرا و بهپاک بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.

بیشترین تزریق پول حقوقی در بازار به سه گروه محصولات شیمیایی، خودرو و ساخت قطعات و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری رقم خورد.

بورس چه زمانی سبزپوش می‌شود؟


کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: با توجه به معاملات امروز احتمالا فردا در معاملات بازه مثبت نباشد و شاهد سرخ‌پوشی شاخص کل بورس باشیم.

وی تاکید می‌کند: فردا در ابتدای معاملات شاخص منفی می‌شود. احتمال دارد بازار روز چهارشنبه کمی متعادل شود.

این کارشناس بازار سرمایه توضیح می‌دهد: امروز شاخص کل بورس بیش از هفت هزار منفی شد. عمدتا نمادهای بزرگ تاثیر زیادی در شاخص داشت. اما نمادهای کوچک افت بیشتری تجربه کردند.

وی ادامه می‌دهد: گروه پالایشی خصوصا نمادهای شتران، شبندر و شپنا جز نمادهای مثبت بازار بودند.

عبداللهی با اشاره به معاملات امروز می‌گوید: در ابتدای معاملات یعنی در ساعت ۱۰:۱۵ ارزش صف‌های فورش حدود سه برابر صف‌های خرید بود اما از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱:۴۰ این فاصله کمتر شد. در نهایت از ساعت ۱۱:۴۰ صف‌های فروش افزایش بیشتری پیدا کرد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه می‌دهد: شاخص امروز در ابتدای معاملات وضعیت خوبی داشت اما در ساعات پایانی ضعیف شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا