بورس

روند مثبت بورس تا بهمن ادامه دارد؟

امروز بازار سهام رشد ۱۶ هزار واحدی در شاخص کل داشت. همانطور که اکثر کارشناسان تجارت‌نیوز نیز پیش‌بینی می‌کردند وضعیت بورس این هفته متعادل و مثبت است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام رشد ۱۶ هزار واحدی در شاخص کل داشت. همانطور که اکثر کارشناسان تجارت‌نیوز نیز پیش‌بینی می‌کردند وضعیت بورس این هفته متعادل و مثبت است.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد وضعیت بازار این هفته تا به اینجا خوب بود. دلیل این رشد انتشار اخبار مثبت برای بازار بود.

وی ادامه داد: سیگنال‌های مثبتی که از طرف سیاست‌مداران مخابره شد، رفع انسداد کدهای معاملاتی خاص و حذف قانون ۲۰ درصد راه را برای بازار سهام باز کرد. البته طوفان فضای مجازی نیز یکی از مهمترین عوامل رشد بورس طی روزهای اخیر است.

عصاری اظهار کرد: در گذشته هر زمان بازار سبز می‌شد حقوقی‌ها سهام عرضه می‌کردند. اما این روزها حقوقی‌ها نه تنها کمتر می‌فروشند بلکه در مقاطعی حمایت نیز می‌کنند.

این کارشناس بازار سهام ادامه داد: اگر اخبار غیرعادی مخابره نشود پیش‌بینی می‌کنم که رشد شاخص تا زمانی که حقوقی‌ها دست به فروش نشدند ادامه دارد و بازار تا اواسط بهمن متعادل خواهد بود.

عصاری افزود: اما اسفند با توجه به تسویه اعتباری‌ها و حقوقی‌ها و فروش سهام برای هزینه‌های جاری و … احتمالا ماه خوبی برای بازار نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا