اقتصادی

پیش بینی بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری

کتی‌وود، مدیر صندوق پرچین سوپراستار می‌گوید: با وجود سقوط اخیر بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار این ارز می‌تواند تا ۵۰۰ هزار دلار رشد کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی آرک (Ark) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت که اگرچه اعتقاد داریم بیت‌کوین می‌تواند تا محدوده ۵۰۰ هزار دلار رشد کند اما در حال حاضر شرایط کمی فرق کرده است.وود می‌گوید انتقادها به بیت‌کوین در رابطه با مصرف انرژی بیت‌کوین بعد از اظهارات اخیر ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شدت گرفت.اما می‌شود گفت نگرانی‌های زیست محیطی تقریبا برطرف شده و افرادی مثل ایلان ماسک هم موضع خود کنار آمدند و گفتند: ما معتقدیم این موضوع به زودی تغییر می‌کند. از طرفی هم درصد بیت‌کوین استخراج شده با انرژی تجدید پذیر و برق آبی بسیار قابل توجه است.وود عقیده دارد از آنجا که انرژی‌های تجدیدپذیر به منابع متناوب مانند باد و خورشید متکی هستند. انرژی اضافی تولید شده از این فناوری‌ها می‌تواند در استخراج بیت‌کوین تخلیه شود. به گفته وی، این امر باعث می‌شود استخراج بیت‌کوین به یک صنعت سبزتر تبدیل شود و در عین حال بخش انرژی تجدیدپذیر را با افزودن مشوق‌های اقتصادی بیشتر رونق دهد.

 وود در رابطه با ریزش بیت‌کوین می‌گوید: بزرگترین دارایی رمزنگاری شده در جهان احتمالاً یک فرصت خرید ایده‌آل ارائه کرده است.«ما امروز صبح همه شاخص‌ها را بررسی می‌کردیم، همه شاخص‌ها نشان می‌دهد در مرحله خوبی برای خرید هستیم. مهم نیست این دارایی چیست، الان فرصا خرید است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به این دلیل که بیت‌کوین میانگین متحرکی را که برای آن‌ها مهم است را شکسته دارایی خود را می‌فروشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا