اقتصادی

پیش‌بینی ادامه روند بیت‌کوین/ معرفی ۳ ارز دیجیتال با پتانسیل بالا

بیت‌کوین سرانجام مقاومت ۴۶ هزار دلار خود را پشت سر گذاشت و حالا بسیاری از کارشناسان فکر می‌کنند این ارز دیجیتال تا ۵۰ هزار دلار هم رشد کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین مقاومت ۴۶ هزار دلار خود را پشت سر گذاشت و حالا بسیاری از کارشناسان فکر می‌کنند این ارز دیجیتال تا ۵۰ هزار دلار هم رشد کند.

تحلیلگر معروف با نام مستعار کریدیبل به ۳۱۹ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: بیت‌کوین از الگو مثلث خود خارج شده و اصلا بعید نیست که دوباره رشد کند. بعد از اینکه مثلث شکست، مناطق مورد نظر برای هدف‌های بعدی ۵۰ هزار دلار و بعد از ۶۰ هزار دلار است.

کریدیبل عقیده دارد هیچ اصلاح بزرگی در آینده کوتاه‌مدت پیش‌بینی نمی‌شود.

بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش در محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود و در یک هفته گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.

معرفی ۳ ارز دیجیتال


این روزها برخی از ارزهای دیجیتال با اقبال عمومی زیادی در بازار رمزارزها مواجه شده‌اند. این ارزهای دیجیتال پروژه‌های قدرتمندی دارند و رشد بیشتر آن‌ها بعید نیست.

کریدیبل در ویدئو یوتیوب خود ارز دیجیتال hedera hashgraph یا همان HBAR که یک شبکه پرداخت همتا به همتاست را معرفی کرد. این ارز دیجیتال به رتبه ۳۴ بازار رمزارزها قرار دارد و در حال حاضر ۲۵ سنت قیمت دارد.

او در رابطه با این ارز گفت: این ارز دیجیتال واقعا جذاب به نظر می‌رسد. به نظرم این ارز آینده خوبی دارد.

ارز دیجیتال دومی که این تحلیلگر معرفی کرد convex finance یا همان CVX بود. این ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم کار می‌کند.

این ارز دیجیتال با قیمت ۲۹ دلار در رتبه ۶۹ بازار رمزارزها قرار دارد. کریدیبل عقیده دارد این ارز دیجیتال در میان‌مدت تا ۴۰ دلار رشد می‌کند.

ارز دیجیتال بعدی CRV است که در رتبه ۷۸ بازار رمزارزها قرار دارد. این تحلیلگر عقیده دارد این ارز دیجیتال پتانسیل رشد تا ۴/۵ دلار را هم دارد. قیمت این ارز دیجیتال در زمان نوشتن این گزارش ۲/۵ دلار است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا