اقتصادی

نهایت درد بیت‌کوین/ پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری!

بیت‌کوین تا ۲۲ هزار دلار سقوط کرد و حالا سوال اینجاست که قیمت از این محدوده به کدام سو می‌رود؟ آیا بازم ریزش در پیش داریم؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، کانال رنجی که بیت‌کوین در محدوده ۲۸ تا ۳۲ هزار دلار داشت دو روز پیش با از دست رفتن حمایت ۲۸ هزار دلار به پایین شکست. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار سقوط کرد و حالا در محدوده ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود. همزمان با سقوط بازار رمزارزها بازارهای سهام هم ریزش زیادی کردند.

حالا مهم‌ترین سوال بازار این است که آیا بیت‌کوین بیشتر از این هم می‌ریزد؟

حمایت کجاست؟


در نمونه‌های قبلی ریزش بازار سطح قابل قبولی از حمایت در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه دیده شده است. برهمین اساس تحلیلگران عقیده دارند که احتمالا بیت‌کوین در محدوده ۲۱ هزار دلار حمایت می‌شود. این وضعیت تقریبا شبیه به سقوط بازار در دو چرخه قبلی خود است.

«بیت‌کوین در محدوده ۲۱ تا ۲۳ هزار دلار حمایت می‌شود و به نظر می‌رسد اگر خوش‌شانس باشیم کف قیمتی همین محدوده است.»

اما برخی از تحلیلگران عقیده دارند که حداکثر درد برای بازار بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری است. یک تحلیلگر با نام whalemap با نشان دادن سطوح حمایتی ادامه روند بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: بیت‌کوین از قیمت واقعی خود فاصله گرفت و حداکثر درد برایش ۱۳ هزار دلار است.

فرانسیس هانت، تحلیلگر بازار رمزارزها هم عقیده دارد که نهایت درد برای بیت‌کوین ۸ هزار دلار است. او گفت: در محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار دلار کمی نوسان داریم و حمایت بعدی ۱۵ هزار دلار است. اگر ۱۵ هزار دلار هم از دست برود حمایت بعدی ۱۲ هزار دلار است. بعد از آن ۸ تا ۱۰ هزار دلار حمایت است. اما این دیگر نهایت درد است و من خودم به ریزش تا ۸ هزار دلار باور ندارم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا